Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Review Lash Sensational Maybelline mascara....

Γεια σας....
Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για μια πρόσφατη αγορά μου ...
Μια μάσκαρα που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά...

Θα προσπαθήσω να κάνω ένα σύντομο αλλά περιεκτικό review...




1) Περιέχει 9,5 ml 
Προσωπικά με ενοχλεί το γεγονός ότι έχουν μειώσει το περιεχόμενο, 
σε άλλες μάσκαρα της συγκεκριμένης εταιρίας βλέπουμε 10+ ml

2) Έχει πλαστικό βουρτσάκι με μικρότερα και πυκνότερα  "δοντάκια" από τη μια, μακρύτερα και πιο αραιά από την άλλη.

3) Η σύστασή της δεν είναι ούτε υγρή αλλά ούτε στεγνή.
Ωστόσο έχω προσέξει ότι αργεί να στεγνώσει αλλά εμένα δε μπορώ να πω, ότι αυτό με ενοχλεί ιδιαίτερα...
Επίσης δεν βαραίνει τις βλεφαρίδες μου.

4) Το στόμιο δοσομετρητής θα μπορούσε να είναι καλύτερο αφήνει μια περίσσια προϊόντος
εγώ θα προτιμούσα να την αποφύγω.

5) Το βουρτσάκι του είναι σχετικά μικρό (σε σχέση με τις Go extreme π.χ.)
Θα μπορέσετε να το δείτε πιο αναλυτικά στο βίντεο που ακολουθεί.

6)  Δίνει ικανοποιητικό μήκος.

7) Δίνει ικανοποιητικό όγκο αλλά κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε και καλύτερα....

8) Μετά από τη δεύτερη στρώση κάνει κόμπους.

9) Δεν πέφτουν κομματάκια κατά τη διάρκεια της ημέρας.

10) Έχει ικανοποιητικό μαύρο χρώμα.

11) Αφαιρείται σχετικά εύκολα (ανάλογα με το πόσο προϊόν έχετε τοποθετήσει)  

ΤΟ αποτέλεσμά της είναι ικανοποιητικό αλλά όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακό.
Ωστόσο είναι εύκολη στη χρήση, δεν λερώνομαι εύκολα με το συγκεκριμένο βουρτσάκι. 





Πριν...                                                                                 Μετά την εφαρμογή



Και το ανάλογο βίντεο....




Αυτά από μένα...

Την έχετε δοκιμάσει ή μήπως έχετε πρόθεση να το κάνετε?

Φιλιά



1 σχόλιο: