Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Double Wear All Day Glow BB by Estee Lauder (first impressions)

Γειας σας....
Πριν λίγο καιρό σας είχα δείξει κάποιες αγορές που έκανα από την Estee Lauder...
Αποφάσισα λοιπόν να σας πω τις πρώτες μου εντυπώσεις από τη BB της συγκεκριμένης εταιρίας...


All Day Glow BB in Intensity 3.5 



Όπως σας έχω ξαναπεί, οι BB και γενικότερα αυτές οι κρέμες με χρώμα δεν είναι και η καλύτερή μου αφού είμαι μεγάλη θαυμάστρια των foundation....
Ωστόσο, είπα, το τελευταίο διάστημα να δοκιμάσω και κάποιες BB ξεκινώντας από τη συγκεκριμένη. 
(λόγω μια προσφοράς και ενός ακόμη προϊόντος που ήθελα να δοκιμάσω)


                                       

Αριστερά χωρίς μακιγιάζ και δεξιά με τη ΒΒ





Η σύνθεσή της είναι παχύρρευστη, δεν θα τη δείτε να τρέχει από το σωληνάριο και να λερώνει τα χέρια ή τα πράγματά σας.

Απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα είτε με τα χέρια είτε με πινέλο (τύπου buffing brush).
Δεν κάνει "μπαλώματα".
Δεν οξειδώνεται (αυτό ήταν και το πιο βασικό μου πρόβλημα με την προηγούμενη BB κρέμα που είχα δοκιμάσει)
Έχει μεγάλη διάρκεια 6-7 ώρες (στο δικό μου λιπαρό δέρμα)
Δίνει μια ανεπαίσθητη λάμψη στην επιδερμίδα χωρίς να τη δείχνει σαν να γυαλίζει από τη λιπαρότητα.
Έχει ελαφριά κάλυψη την οποία με μια δεύτερη στρώση μπορείτε να την κάνετε μέτρια.
Έχει δείκτη προστασίας 30.

Όμως έχει και κάποια αρνητικά 

Έχει πολύ μεγάλο κόστος (30+ ευρώ)
Δεν προσαρμόζεται εύκολα στον τόνο της επιδερμίδας, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βρείτε τον κατάλληλο τόνο.
Δεν ξέρω αν πρέπει να σχολιάσω την ποικιλία αποχρώσεων γιατί δεν έχω γνώση των αποχρώσεων σε άλλες bb κρέμες.

Αυτά από εμένα, εσείς την έχετε δοκιμάσει?
Έχετε μήπως να μου προτείνεται κάποια άλλη bb (κατά προτίμηση κορεάτικη?)




Φιλιά








2 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτή τη bb και από τη φωτογραφία σου πείστηκα και σκέφτομαι να την πάρω σε κάποια έκπτωση!! Έλαμψε αμέσως το πρόσωπό σου και έχει πολύ ωραία κάλυψη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια είναι ότι καλύπτει με πολύ ωραίο τρόπο χωρίς να φαίνεται το δέρμα παστωμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή