Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Estee Lauder haul....

Γεια σας...
Ελπίζω να είστε όλες καλά....
Σήμερα το πρωί φτάνοντας στη Λαμία (για ένα ταξίδι express)
περνάω μπροστά από γνωστό κατάστημα καλλυντικών.....
Μια συγκεκριμένη προσφορά μου έκανε κλικ και μπήκα!

Ειδού οι αγορές μου....

Εδώ και καιρό ήθελα να δοκιμάσω bb cream από μια highend εταιρία
και έτσι κατέληξα σε αυτή της Estee Lauder 
 Double Wear All Day Glow BB στην απόχρωση Intensity 3.5 και spf 30.

To δεύτερο προϊόν που αγόρασα είναι ο ορός Clear Difference
σε μέγεθος 30 ml...(βγαίνει και σε 50 ml).


Μαζί με αυτά τα δύο πραγματάκια μου έκαναν δώρο 
την κάτω συσκευασία με τα τρία δείγματα...





1) Advanced Night Repair 7ml
2) Sumptuous Extreme 2.8 ml
3) Pleasures parfum 8ml


Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες και κατά κύριο λόγο 
εξαιτίας του κόστους. 
Ορός τιμή :71,85
ΒΒ τιμή :44,90
Με την έκπτωση που είχε (το πρώτο προϊόν -25% και το δεύτερο -50%)
 και τα δύο μαζί κόστισα 72  ευρώ περίπου....
Τώρα θα μου πείτε δεν ήξερες σε ποια εταιρία πήγαινες?
Γιατί παραπονιέσαι τώρα?!

Και για να το διευκρινίσω σας λέω ότι, ακριβώς επειδή η τιμή τους είναι υψηλή ....
έχω περισσότερες προσδοκίες!
(δεν ξέρω αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε σε αυτό το ζήτημα γράψτε μου τη γνώμη σας στα σχόλια)

Συνεχίζοντας θα πω ότι η συσκευασία του ορού είναι εξαιρετική, με αντλία καλής ποιότητας  και μπουκάλι από χοντρό γυαλί...
Η συσκευασία της BB είναι συμπαθητική πλαστική μεν, αλλά με καπάκι που κλείνει πολύ καλά και το προϊόν δεν τρέχει ασύστολα από τη συσκευασία...   

Αυτά από μένα...
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή μήπως σκοπεύετε να δοκιμάσετε?


Φιλιά









4 σχόλια:

  1. Με γεια σου να τα χαρείς!!! έχω κάνει το λάθος και αγόρασα σε full size την Advanced Night Repair για τα μάτια, ακόμα κλαίω τα λεφτά μου, έτσουζε του θανατά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ....Αυτά είναι που σκέφτομαι σε αυτές τις ακριβές αγορές, όχι ότι δε θα με ενοχλήσει και το πιο φτηνό προϊό (αν δε μου κάνει) αλλά φαντάσου να έχεις δώσει μια μικρή περιουσία και να μην μπορείς να το χρησιμοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει τη bb και έκλαιγα τα λεφτά μου. Σκέψου οτι η bb της l oreal με πολλά ευρώ λιγότερο κόστος είναι πολλές κλάσεις ανώτερη!!!! Το ορο δεν τον έχω δοκιμάσει. Ελπίζω να μη σε απογοητευσα μιας και γούστα είναι αυτά. Καλη συνέχεια και να τα χαρείς όπως και να έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρετή μου σ'ευχαριστώ πολύ που μου γράφεις τη άποψή σου !!Δεν με απογοήτευσες καθόλου μην ανησυχείς (μόλις τη τεστάρω αρκετά θα σας γράψω κι εγώ την άποψή μου)...εγώ αλήθεια είναι δεν έχω δοκιμάσεις αρκετές bb ...Και πάλι σ' ευχαριστώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή