Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Seventeen matte lipstick 22 -Review!

Γεια σας...
Κορίτσια μου αγαπημένα θυμάστε που σε προηγούμενο post σας έδειξα ένα gloss-κραγιόν που μου πήρε ο καλός μου....
Δε σας είπα πως πέρα από εκείνο το ροζάκι, μου είχε πάρει και ένα ακόμη κραγιόν από τη ματ σειρά...

(Δεν κατάλαβα ποτέ πως κατέληξε σε αυτά τα δυο τόσο διαφορετικά χρώματα αλλά και προϊόντα...
πολλές φορές με εκπλήσσει!)

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που μου παίρνει δωράκι καλλυντικά...
και ελπίζω όχι και η τελευταία!!!!

Πάμε να σας δείξω ....

H γνωστή συσκευασία της ματ σειράς







 Όπως βλέπετε το χρώμα είναι αρκετά σκούρο.....
Όχι αρκετά σκούρο....τελείως σκούρο!



Στο χέρι γράφει...


Και στα χείλια μου....



Στην κάτω φωτογραφία δε φαίνεται η ματ απόχρωσή του...



Εντυπώσεις.....
Πολύ καλή απόδοση χρώματος (πολύ καλή όμως!!!)
Δεν ξηραίνει τα χείλια
Έχει πολύ καλή διάρκεια
Πολύ όμορφη ματ απόδοση
Χωρίς άρωμα-γεύση
Σχετικά οικονομικό 9.90 ευρώ (θα μπορούσε και καλύτερα)
Σταθερή συσκευασία (δεν θα ανοίξει στην τσάντα σας)
Spf 15

Είναι το δεύτερο κραγιόν από αυτή τη σειρά που έχω και μπορώ να πω ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη...

Τώρα αν ψάχνεται ένα πολύ σκούρο μελιτζανί κραγιόν και δε θέλετε να ξοδέψετε 
πολλά λεφτά, το συγκεκριμένο είναι μια καλή περίπτωση....

Αν δεν έχετε δοκιμάσει κραγιόν από τη ματ σειρά της Seventeen θα πρότεινα να δοκιμάσετε...
έχει αρκετές αποχρώσεις....
αξίζει τον κόπο!



Αυτά από μένα...
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τη συγκεκριμένη σειρά?
Θα δοκιμάζατε?


Φιλιά










6 σχόλια:

  1. Στην αρχή τρόμαξα με το ποσό σκούρο είναι αλλά τελικά επάνω σου δείχνει απίστευτα! Σου πάνε τα σκούρα κραγιονάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρίσκεις?! Ευχαριστώ πολύ....και εγώ στην αρχή που το είδα μια τρομάρα την πήρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μ' αρέσει και όπως είναι στο tube και στα χείλη σου! Πολύ ωραίο χρώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοραλλία μου αν σου αρέσουν τα σκουρόχρωμα, να το δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου πάει πάρα μα πάρα πολυ!!!!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο τόσο σκούρο αλλά νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσω κάποιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή