Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Sally Hansen nail products....

Γεια σας ...
Κορίτσια μου τις προηγούμενες μέρες τα Sephora είχαν έκπτωση στα προϊόντα νυχιών...

Εκμεταλεύτικα λοιπόν την προσφορά του -35%
και πήρα μερικά πραγματάκια...


Στα Sephora λοιπόν έσκασε μύτη μια εταιρία με προϊόντα για τα άκρα
η οποία ονομάζεται Sally Hansen...

Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι από τη συγκεκριμένη εταιρία στο παρελθόν. 


Όταν πήρα στα Sephora ήθελα ένα top coat που να στεγνώνει γρήγορα και ένα βερνίκι για γαλλικό μανικιούρ...


Το βερνίκι για το γαλλικό





Η φωτογραφία δυστυχώς δεν δείχνει το ροζ υπέροχο χρώμα του...

Περιέχει 14.7 ml προϊόντος 
Έχει διάρκεια 4 μέρες χωρίς top coat
(σκεφτείτε ότι πλένω πιάτα και ρούχα καθημερινά με τα χέρια μου)

Βέβαια δεν στεγνώνει γρήγορα

H τιμή του 11,40 ευρώ (χωρίς έκπτωση)

Και χρειάζεται 2 στρώσεις για να έχετε το παρακάτω αποτέλεσμα



Και το δεύτερο είναι ένα top coat 


Περιέχει 13.3.ml προϊόντος 

Βοηθά το βερνίκι να διαρκεί 7-8 μέρες 
(στα δικά μου νύχια πάντα)

Αφήνει σα νύχια μια ευχάριστη μυρωδιά, ναι ναι δεν μυρίζουν βερνίκι...

Στεγνώνει πολύ γρήγορα όντως!

Η τιμή του 9,80 (χωρίς έκπτωση)



Από ότι γράφει στη συσκευασία....

Η φόρμουλά του με ακρυλικά πολυμερικά σκληραίνει στεγνώνει κάθε είδους βερνίκι σε 30  δευτερόλεπτα...
Περιέχει φίλτρα UV τα οποία προστατεύουν το χρώμα των νυχιών. 

Γενικά και τα δύο είναι πολύ καλά προϊόντα 
αλλά εκείνο που με ενθουσίασε περισσότερο είναι το top coat 
νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να το δοκιμάσετε...


Αυτά από μένα, εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από Sally Hansen?
Θα θέλατε να δοκιμάσετε κάτι?



Φιλιά








17 σχόλια:

  1. Με γεια σου Λυγερή να τα χαρείς και τα δύο το Top Coat το έχω και εγώ φανταστικό προιόν έτσι? πρώτη φορά βρισκω top coat που να στεγνώνει γρήγορα το μανό και να κρατάει το βερνίκι τόσες ημέρες και να φανταστεί κανείς ότι το αγόρασα κατα τύχη για να το δοκιμάσω μιας και μέχρι τότε δεν είχα βρεί κάτι αξιόλογο αλλά τώρα i am in love Α! να σου πω υπάρχει και της ίδιας εταιρείας αλλά σε ασημί συσκευαία αλλά εδώ δεν το έχω βρεί μέχρι στιγμής , νομίζω θα το παραγγείλω από το beautijoint που το έχω βρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Αρχοντούλα μου....Όταν το αγόρασα σκεφτόμουν ότι μπορεί να πήγαν τα λεφτά μου πεταμένα, αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα! Αυτό με την ασημί συσκευασία δεν το έχω δει πουθενά αλήθεια είναι. Αν το βρεις κάπου περιμένω εντυπώσεις. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να το πάρω και εγώ αυτό το βερνίκι!!!Όσο για τo Top coat με έχει βολέψει πάρα πολύ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει πολύ γλυκιά απόχρωση... έχεις δίκιο για το top coat είναι πολύ καλό!! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν χρησιμοποιώ top coat συνήθως γιατί βαριέμαι! :P Το γαλλικό το κάνεις πολύ ωραίο ρε συ! Μακραίνω κι εγώ τα νύχια μου και θα το προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοραλλία μου ευχαριστώ πολύ! Πάντως το γαλλικό το κάνω σχετικά εύκολα και χωρίς κάποιου είδους αυτοκόλλητα χαρτάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια Λυγερή μου,να τα χαρείς!Γι'αυτό το top coat ακούω τα καλύτερα,θέλω πολύ να το δοκιμάσω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια σου!!! Καλώς σε βρήκαμε κιόλας! Ωραίο αποτέλεσμα, αν και λόγω τιμής δεν τα έχουμε δοκιμάσει! Πάντως εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    You have new followers!
    Please follow us back and like us on facebook if you want!
    With love,
    ~chicates~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ. Όσο για την τιμή έχετε απόλυτο δίκιο αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To top coat δείχνει εξαιρετικό, θα το δοκιμάσω αν το βρω με καμία έκπτωση!
    ps: Που έχεις εξαφανιστεί βρε??
    Φιλιά πολλά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω φάει τρελό πήξιμο με δουλειά και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα απολύτως!!!! Όμως θα επανέλθω δριμύτερη μάλλον αυτή τη βδομάδα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I very like nail polish Sally Hansen ;) Very beautiful efect!



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. oxi akoma alla einai sth wish list

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html
    you are tagged!

    ΑπάντησηΔιαγραφή