Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Inglot Haul....!!

Γεια σας....
Αχ κορίτσια μου στις αρχές του Μάρτη είχα ανέβει Θεσσαλονίκη 
για ένα σεμινάριο....
Κάπου μεταξύ μαθημάτων και ξεκούρασης 
δεν μπόρεσα να αντισταθώ και πήγα στην Inglot!!!

Είχα βρει μια τέλεια δικαιολογία για να πείσω τον εαυτό μου ότι πρέπει να πάω....
Και δεν ήταν άλλος από το να πάρω ένα μικρό δωράκι για την ξαδέρφη που με φιλοξενούσε!!


Φτάνω λοιπόν στο κατάστημα με την ψυχή στο στόμα (να μη χάσω και το μάθημα)...

Ο φοβερός Γιάννης με εξυπηρέτησε πάρα πολύ γρήγορα.....

Τα πραγματάκια που πήρα ήταν τα εξής:





Μία παλέτα 10 θέσεων για να βάλω τις σκιές που ήδη είχα..

Ένα concealer  διότι το προηγούμενο τελειώνει....

Λίγο καιρό τώρα που το έχω δοκιμάσει...είναι σούπερ!
Πολύ καλυπτικό
Αδιάβροχο
Δεν σπάει
Δουλεύεται εύκολα

Και ένα φοβερό πορτοκαλί ματ κραγιόν το νούμερο 401

Αχ είναι υπέροχο χρώμα έχει πολύ μεγάλη διάρκεια (τρως...πίνεις...)
Χρειάζεται όμως καλή ενυδάτωση πριν την εφαρμογή...



Και σε βίντεο...




Αυτά από μένα....Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα?

Φιλιά




Όλα τα παραπάνω προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα!




6 σχόλια:

  1. Δεν έχω κάτι από Inglot αλλά μου αρέσουν πολύ οι σκιές στην παλέτα σου και ειδικά η μεσαία της πρώτης σειράς! Υπέροχο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες για την για αυτή που κοκκινοφέρνει εεε......!!!Ειναι φανταστικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει το κραγιόν πολύ! Με γειες!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ! Και εγώ όταν το είδα το ερωτεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία χρώματα έχεις στην παλέτα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή