Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο TAG.....!!!!


Χριστουγεννιάτικο TAG.....!!!!







1. Ποια είναι η αγαπημένη σας Χριστουγεννιάτικη ταινία;


 Χριστουγεννιάτικη Ιστορ



2. Ποιο είναι το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο χρώμα;


Νομίζω ότι το κόκκινο είναι το αγαπημένο μου χρώμα των Χριστουγέννων....


3.Τα Χριστούγεννα σε μελαγχολούν;


Γενικά τα Χριστούγεννα δε με μελαγχολούν.....αλλά τα φετινά είναι λίγο μελαγχολικά....


4.Που σκοπεύεις να βρίσκεσαι την παραμονή των Χριστουγέννων;


Και βέβαια στο σπίτι με την οικογένεια μου παίζοντας επιτραπέζιο!!!!


5.Τι σας αρέσει να κάνετε τα Χριστούγεννα;


Να βρίσκομαι με ανθρώπους που αγαπώ να τρώμε και να παίζουμε επιτραπέζια!!!


6.Πότε ανταλλάζεται τα δώρα σας; Παραμονή Χριστουγέννων ή ανήμερα τα Χριστούγεννα;


Συνήθως τα ανταλλάσσουμε  με την αλλαγή του χρόνου..



7. Ποια είναι η αγαπημένη σας Χριστουγεννιάτικη μυρωδιά;


Αχχχ, είναι πολλές...καταρχήν οι μυρωδιά των μελομακαρόνων, της γαλοπούλας και βέβαια 
της κρεατόπιτας!!



8.Τι σας αρέσει να τρώτε τα Χριστούγεννα (φαγητό & γλυκό); Ποιος μαγειρεύει συνήθως το Χριστουγεννιάτικο γεύμα;


Μου αρέσει η γεμιστή γαλοπούλα, που κάνει ο πατέρας μου κάθε χρόνο
Η κρεατόπιτα που τρώμε την ημέρα της Πρωτοχρονιάς, την οποία φτιάχνει συνήθως η γιαγιά μου
Κι βέβαια τα μελομακάρονα τα οποία  φτιάχνω εγώ..



9.Εάν είχατε τη δυνατότητα να δώσετε μόνο ένα χριστουγεννιάτικο δώρο που θα το δίνατε και τι θα ήταν αυτό;



Θα ήτα ένα καινούργιο κράνος στον αρραβωνιαστικό μου!!!



Ελπίζω αυτές οι γιορτές να δώσουν σε όλους μας ευτυχία, υγεία και τύχη...
Λίγο μυαλό σε όσους κυβερνούν, για την ακρίβεια νομίζουν ότι κυβερνούν αυτό τον τόπο και έχουν κάνει όλο τον κόσμο να υποφέρει....



Αυτό το tag το βρήκα στο site της Θεοδότας 
http://desertrose2012.blogspot.gr/


Φιλιά και καλές γιορτές ...


1 σχόλιο:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή