Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Makeup Routine-Every Day Makeup

Η καθημερινή μου ρουτίνα στο μακιγιάζ....
Τα πραγματάκια που χρησιμοποιώ συνήθως για ένα απαλό πρωινό μακιγιάζ...

( για την αγαπημένη μου Βάσω....)





Τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει είναι:
Stay all day 10 soft beige ( essence )
Fix & Matte loose powder ( essence )
Face countour kit medium ( sleek ) 
 Wet & Dry 421  ( erre due )
Maximum Definition mascara ( essence )
Twist waterproof retractable pearly brown( seventeen )
Cream lip stain 05 ( sephora )




Φιλιά



Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!



2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση. Ωραίο και απαλό μακιγιάζ.! Συνέχισε τα βιντεάκια είναι εκπληκτικά. Φιλιά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ....στο επόμενο θα φορέσω το κόκκινο που σου αρέσει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή