Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Eye primer ....round 2!!!

 Και πάλι γεια σας!!!



Όπως σας έχω ξαναπεί έχω δοκιμάσει αρκετά primer ματιών το τελευταίο διάστημα, γιατί το κινητό βλέφαρο των ματιών μου έχει γίνει πολύ λιπαρό...
Έτσι λοιπόν χρειαζόμουν ένα primer  ώστε να μη μαζεύουν οι σκιές.
Δοκίμασα λοιπόν το αγαπημένο πολλών κοριτσιών (bloggers & youtubers)...






Οι εντυπώσεις μου δεν είναι οι καλύτερες!
Ξεκινώ από τα θετικά...
Δίνει ένταση στο χρώμα των σκιών...
Δεν έχει άρωμα...
Έχει μεγάλο περιεχόμενο (11 γραμμάρια)

Τα αρνητικά....
Τσιμπημένη τιμή...
Δεν μπορώ να πω πως με αυτό δεν μαζεύουν οι σκιές.....τελικά!
Μετά από  1-1,5 ώρα περίπου οι σκιές μου μαζεύουν...


Καταλήγω λοιπόν στο ότι και αυτό το primer δεν είναι το κατάλληλο για τα μάτια μου...



Έχετε δοκιμάσει αυτό το προϊόν, με ποιο τρόπο το χρησιμοποιείται, είστε ικανοποιημένες?



Φιλιά...


                  




                       Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!

12 σχόλια:

  1. Εμένα ευτυχώς δεν μαζεύουν οι σκιές μου με αυτό το primer,ίσως παίζει ρόλο ότι βάζω μετά το jumbo eye pencil της NYX σε απόχρωση milk που δίνει μεγαύτερη ένταση στο χρώμα των σκιών.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεοδότα μου έχω απογοητευτεί πολύ με τα primer....μα πάρα πολύ....
    Εδω στη Λάρισα δυστυχώς δεν έχει NYX...αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτά τα μολύβια...και θέλω να τα δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ PEINT POT ΤΗΣ MAC ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πήρα πριν λίγο καιρό....μέχρι τώρα είναι άψαγο!!!!Soft Ochre!!!! Είναι λίγο ακριβό μωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nomizw pws an exeis luparo derma, oso perissotera proionta vazeis toso to xeirotero.giati apla prosthetoun kai allo strwma apo panw. de xerw,lew... egw de mpika sti diadikasia na dokimasw primer. kane mia sugkrisi na deis poso krataei mia skia xwris kai tin alli mera me primer.fantazomai oti exei na kanei kai me ti sustasi tis skias.
    filia:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με κάποιες σκιές δεν έχω πρόβλημα ακόμα και χωρίς primer...αλλά υπάρχουν κάποιες άλλες που μου δημιουργούν πρόβλημα ...Θα δοκιμάσω την πρότασή σου...Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω χρησιμοποιω εδω και 3 χρονια το primer potion της urban decay και ειμαι πολυ ευχαριστημενη. βεβαια και τα paint pot της mac μου κανουν δουλεια αλλα οχι σαν το πρωτο. και εχω πολυ λιπαρο βλεφαρο. χωρις primer και εγω την ψαχνω την σκια μετα απο λιγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει,....αχ αυτά τα λιπαρά βλέφαρα!Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσωπικά βάζω concealer και μετα πουδρα σε ολο το βλεφαρο και η σκια μου δεν παει πουθενα για τουλαχιστον 10 ωρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mm den to eixa diavasei auto!odws ki egw larisaia!ixixi!loipon egw emeina polu euxaristimeni kai se polu kali timi apo tin eye base tis art deco!dokimase ti! 7,5 peripou ekane otan tin pira!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!!!εεεε πρέπει να βρεθούμε οι Λαρισαίες bb!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή