Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Beauty Tag....

   Γεια σας...
Αυτό το post είναι ένα Beauty Tag....
Το οποίο βέβαια το είδα από το site της αγαπημένης Θεοδότας
 http://desertrose2012.blogspot.gr


Και εγώ με τη σειρά μου θα απαντήσω σε αυτές τις ερωτησούλες...
Ξεκινάω....


                                    1)Tι θεωρείτε πραγματική ομορφιά?


Πραγματική ομορφιά είναι ο συνδυασμός εσωτερικής και εξωτερικής ομορφιάς, πάντα πίστευα πως στα μάτια μας αποτυπώνονται τα συναισθήματα μας...




      2)Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσων αφορά τα κραγιόν?




    Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάποια αγαπημένη εταιρία για κραγιόν....



  3)Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία καλλυντικών όσων αφορά τα  foundation και τις πούδρες?




Για foundation αγαπημένη μου εταιρία είναι η Mac και λατρεύω το Face and Body  




Για πούδρα πάλι Max Factor είναι η πλέον αγαπημένη μου .....




   4)Ποιον τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ (μαντιλάκια, γαλάκτωμα)?


Προτιμώ τα μαντιλάκια και πολλές φορές χρησιμοποιώ και μωρομάντηλα....




5)Τι υπάρχει στην τσάντα σας μαζί σας από καλλυντικό προϊόν? Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε?



Τα lip balms είναι κάτι που δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου....




6)Eίναι μεσάνυχτα, είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας?



 Ναι θα το κάνω τουλάχιστον με μαντιλάκια...


  7)Αγαπημένο βερνίκι νυχιών γι' αυτή τη σεζόν?


Αυτά τα δύο τις Erre Due είναι από τα αγαπημένα μου......









8)Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο?



Μου αρέσει να τονίζω τα μάτια μου......


9)Συμπληρώστε τη φράση...."Μακιγιάζ για μένα σημαίνει....."



Δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση.....


10)Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια...Ομορφιά ή ανασφάλεια?


Δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητα ανασφάλεια ( όλα αυτά μάλλον σε μεταμορφώνουν, με την κακή έννοια,  σε Barbi ) αλλά επίσης θεωρώ ότι είναι σημαντικό να είσαι ο εαυτό σου και να πιστεύεις σε αυτόν....


Κι εγώ με τη σειρά μου tagαρω όποια beauty blogger θέλει να απαντήσει σε αυτές τις ερωτησούλες...


Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!






5 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Λυγερή μου,η πούδρα της Max factor μου άρεσε πολύ και θα την δοκιμάσω μόλις τελειώσω την δικιά μου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά να έχουμε Θεοδότα μου....Να τη δοκιμάσεις την Creme Fuff....και εγώ θα περιμένω να μας πεις πως σου φάνηκε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η φώτο με το eye make up μου έκοψε την ανάσα. Φοβερό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες απαντήσεις!!!
    Το μοβ μανουδάκι μ΄αρέσει πολύ!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι μου μπράβο πολύ ωραίο tag! Tο εχω απαντησει και εγω αν θελεις ριξτου μια ματια!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή