Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Sleek επιτέλους στη Λάρισα!!!

Ναι ναι είναι γεγονός τα Sephora που βρίσκονται εδώ στη Λάρισα έφεραν, αν και λίγο καθυστερημένα, τις παλέτες της Sleek....
Βέβαια να σας πω πως έχει μόνον δύο παλέτες μια Ultra Matte  και την Au Naturel την οποία και αγόρασα...
Ρωτώντας στο κατάστημα  μου είπαν πως δεν γνώριζαν αν θα φέρουν και άλλα προϊόντα της εταιρίας, και μάλλον θα εξαρτηθεί από τις πωλήσεις...
Να σας πω ότι στα καταστήματα πωλείται  10 ευρώ (χωρίς τα μεταφορικά που είναι περίπου 2 ευρώ), όπως ακριβώς και στο  site της εταιρίας....







Η  Au Naturel αποτελείται από 12 σκιές σε γήινους τόνους οι 8 είναι ματ και οι 4 shimmery
Έχει επίσης ένα καθρέφτη που καλύπτει όλη την επιφάνεια του καπακιού (πολύ ικανοποιητικό μέγεθος).





Εδώ βλέπετε πως γράφουν οι σκιές στο χέρι μου...


Βέβαια να σας πω, επειδή δεν μπορούσα να αντισταθώ και τη δοκίμασα κατευθείαν σας λέω πως έχουν διαφορά επάνω στο βλέφαρο...
Όσο για τις σκούρες αποχρώσεις γράφουν πολύ έντονα όπως και οι shimmery...
Έχουν βελούδινη υφή μου κάνει τρομερή εντύπωση γιατί πρώτη φορά χρησιμοποιώ σκιές με τέτοια υφή....
Παρά το γεγονός ότι έχω δοκιμάσει και άλλες ματ σκιές αυτές δουλεύονται αρκετά πιο εύκολα...

Στις φωτογραφίες παραπάνω έχω χρησιμοποιήσει τη ιβουάρ σκιά της παλέτας (Nougat), μια ανοιχτόχρωμη μπεζ (την Cappuccino τρίτη στην πάνω σειρά), και μια σκουρόχρωμη καφέ-μοβ (τη Regal προτελευταία στην κάτω σειρά)...

Δεν ξέρω να σας πω ακόμη για διάρκεια....
Ελπίζω να σας άρεσε και περιμένω τις εντυπώσεις σας αλλά και να μου πείτε αν έχετε κάποιο προϊόν της Sleek...


Φιλιά



Όλα τα  προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!







2 σχόλια:

  1. Καλησπέραααααα! Μόλις σε ανακάλυψα :DDDDD
    Μου φαίνεται πρέπει να τιμήσω κι εγώ sleek :P
    :****


    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσει πολύ...συντομα θα κάνω ένα post με όλα τα προϊόντα sleek που έχω...τα λατρεύω
    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή