Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα κραγιόν/ Favorite lipsticks


All time favorite lipsticks
Αααααχ αυτά τα κραγιόν....
Λοιπόν κορίτσια, δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ έχω πιάσει τον εαυτό μου να ενδίδει πιο εύκολα στην αγορά ενός κραγιόν από ότι οπουδήποτε άλλου καλλυντικού!!!
Τα 5 παρακάτω κραγιόν είναι αυτά που ΄έχω χρησιμοποιήσει περισσότερο τους 6 τελευταίους μήνες 



Καταρχήν να σας πω ότι δεν μου άρεσε το ροζ χρώμα στα χείλια μου...μέχρι που δοκίμασα αυτό.
Fanfare.... κρεμώδες, ενυδατικό, φοβερό χρώμα...διακριτικό, νιώθω λες και φοράω ενυδατικό όχι κραγιόν.
Το φοράω κυρίως φθινόπωρο-χειμώνα.
 Ένα πρόβλημα έχω δεν μου αρέσει η μυρωδιά...

Τα χείλια μου αυτές τις μέρες είναι χάλια



Korres Nude 34
Και αυτό πολύ αγαπημένο για πρωινό μακιγιάζ. 
Υποτίθεται πως είναι μακράς διάρκειας... εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο....
Παρόλα αυτά μου αρέσει  σύστασή του, είναι κρεμώδες με πολύ καλή χρωματική απόδοση και ευχάριστο άρωμα.



Max Factor Urange Shine....
Το αδικεί η φωτογραφία...
Είναι ένα κοραλοπορτοκαλί φανταστικό με shimmer...
Σε συνδιασμό με το μαυρισμένο δέρμα είναι τέλειο!!!
Έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση, ωραία σύσταση και κρεμώδη υφή
Η μυρωδιά του είναι χάλια... δεν μου αρέσει καθόλου




Τα δύο επόμενα τα αγόρασα πρόσφατα (σας τα έδειξα σε προηγούμενο post).... αλλά κάτι έχω πάθει και τα φοράω συνέχεια τό ένα το πρωί το άλλο το βράδυ....
Έχουν γίνει το πιο απαραίτητο πράγμα στην τσάντα μου...

Cream Lip Stain 05απο τα Sephora...
Το φοράς το πρώι που φεύγεις από το σπίτι .... πίνεις....τρως.... καπνίζεις.....
αλλά αυτό είναι στη θέση του. Θέλετε να σας πω κάτι άλλο?
Αντε θα σας πω...
Δεν είναι ενυδατικό, αλλά εμένα μου αρέσει η αίσθηση που αφήνει στα χείλια
Βέβαια να ξέρετε πως τα χείλια σας πρέπει να είναι πολύ ενυδατομένα πριν την εφαρμογή του!!!





Cream Lip Stain 01 απο τα Sephora...
Αχ αυτό το τελευταίο πως να σας το περιγράψω.....
Δεν έχω λόγια (υπάρχει φωτο στην εικόνα του προφίλ μου)
Κόκκινο Ματ... όπως λέμε Checkmat....!!!
Μόνο που όπως έιπα και πρίν θέλει ενυδάτωση...






Αυτά τα δύο προϊόντα έχουν μεγάλη διαφορά στην υφή από το προηγούμενα κραγιόν και σας ξαναλέω ότι δεν είναι ενυδατικά
Εμένα μου αρέσει η αίσθησή τους, δεν νιώθω τα χείλη μου ξερά ή κάτι τέτοιο...

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?




Φιλιά......










Όλα τα πποϊόντα τα εχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!


















3 σχόλια:

  1. πολύ ωραία όλα!Εχω δοκιμάσει του κορρέ και μαρεσε πολυ!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα sephora cream lip stains ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!! Έχω 5 (εκ των οποίων το ένα είναι το 1ο που δείχνεις εδώ) και τα αγαπώ όλα! Τέλειο άρωμα, χρώματα, διάρκεια.. και η υφή τους μου αρέσει και ας τα ξηραίνει λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, όσο περνά ο καιρός μου αρέσουν περισσότερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή