Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Eye Primer...

Γεια σας κορίτσια....
Σήμερα το menu έχει eye primer...
Ααααααχ και είναι μια πονεμένη ιστορία!!!
Αυτή τη στιγμή έχω στην κατοχή μου 4, ναι ναι 4...
Τα τρία τα έχω αρκετό καιρό και έχω μια πλήρη άποψη για αυτά, το τέταρτο το πήρα πρόσφατα (σας το έχω δείξει σε προηγούμενο  post) και δεν έχω μια ξεκάθαρη άποψη για αυτό...
Παρόλα αυτά σήμερα θα αναφερθώ σε ένα το οποίο το έχω έξι μήνες.
Είναι το Advanced Eye-Fix Primer της Elizabeth Arden...

Καταρχήν να σας πω πως από αυτή την εταιρία είχα πάρει στο παρελθόν αρκετά πράγματα, όπως κραγιόν (φανταστικό), άρωμα (επίσης φανταστικό), κρέμα προσώπου (για τη μαμά-πολύ αποτελεσματική). 
Ήμουν ευχαριστημένη με όλα τα προηγούμενα προϊόντα αυτής της εταιρίας...

Τι να πω για αυτό το προϊόν που προσπαθώ εδώ και έξι μήνες να βρω κάτι θετικό?
Αρχικά θα αναφερθώ στο ότι ήταν πανάκριβο (17 ευρώ με 25% έκπτωση...αν δούλευε δε θα με πείραζε!!!)
Έχω δοκιμάσει όλους τους συνδυασμούς για την εφαρμογή του...σε γυμνό μάτι...με foundation...με πούδρα...με κρέμα ματιών....με γάλα μαγνησίας....
Τίποτα κορίτσια....τίποτα....ότι κι να κάνω η σκιά μαζεύει περισσότερο όταν τo φοράω...!!!
(Όταν το πήρα είχα εξηγήσει στην πωλήτρια  ότι τα βλέφαρά μου είναι πολύ λιπαρά και μου το έδωσε ως ιδανικό προϊόν για λιπαρά δέρματα.)
Τέλος...αυτή η μυρωδιά του είναι πολύ έντονη και όχι ιδιαίτερα ευχάριστη.



Τι να σας πω ήταν μια απογοήτευση για μένα... σε μένα δε δούλεψε!!!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει, τι γνώμη έχετε για αυτό?


Φιλιά




Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!





2 σχόλια:

  1. Λατρευω την 8 Hour Cream της Elizabeth Arden αλλα αυτο φαινεται..χαλια! Εχω και εγω λιπαρα βλεφαρα και το μονο που με εχει σωσει πραγματικα ειναι τα paint pots της MAC. Ειναι φοβερα και δυσκολα δοκιμαζω αλλα primers πια..

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ σε ακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό....μου άρεσε πολύ ο τίτλος του blog σου!!! Πριν μερικές μέρες πήρα το πρώτο μου paint pot...όποιο άλλο δοκίμασα δεν ήταν σταθερό και μάζευε τις σκιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή