Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Εορταστικό μακιγιάζ.....

Γεια σας κορίτσια
Το post είναι μια πρόταση εορταστικού μακιγιάζ




Όπως βλέπεται κινήθηκα σε γκρι τόνους στα μάτια αλλά και έντονα κόκκινα χείλια.
Αλήθεια είναι πως τις γιορτινές μέρες μου αρέσουν τα έντονα...

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα 
ήταν αρκετά...


Και ξεκινάω να σας πω κάποια για το καθένα...
Πρόσωπο
1) Sephora Base lissante Smoothing primer 
2)  Foundation Maybelline 24H Super Stay 030 Sand (θα σας κάνω review για το συγκεκριμένο)
3)  Concealer Μac Select Cover-up NC20 (μέτρια κάλυψη-πολύ ωραίο)
4)Πούδρα Essence fix & matte 
5) Bronzing Powder Essence love to be matt 02
Μάγουλα
6)Ρουζ Mac Sunbasque (φανταστικό χρώμα, πολύ καλή χρωματική απόδοση)
7)Highlighter Sleek GLO Bronza Baby (δεν είναι απλώς ένα Highlighter θα σας κάνω review γιατί κατά τη γνώμη μου έχει πολλές χρήσεις)
Μάτια
8)Maybelline Color Tattoo 24HR 45-Infinite White (πολύ καλή βάση, φοβερό λευκό μεγάλη διάρκεια, είναι φανταστικό)
9) Radiant Eyeshadow set No 24 Sunshine Brow (πολύ καλή χρωματική απόδοση, πολύ ωραία βελούδινη υφή, μεγάλη διάρκεια) 
10) Radiant Star Dust 03 Multi
11)Maybelline One by One Mascara- Essence I love extreme (το μόνο που θα σας πω είναι ότι έχω μικρές βλεφαρίδες)

Χείλια 
12) Sephora Cream lip stain 01 (σας έχω πρίξει με αυτό το ξέρω, αλλά είναι φανταστικό)
13) Clinique Gloss 110 Ripened Red...


Αυτά ήταν κορίτσια ελπίζω να σας άρεσε  και περιμένω τα σχόλιά σας


Φιλιά



Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου