Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα κόκκινα .....

      Τις τελευταίες μέρες όπου κι αν γυρίσω βλέπω κόκκινα κραγιόν....
Αποφάσησα λοιπόν να σας δείξω κι εγώ τα αγαπημένα μου κόκκινα κραγιόν...

Ένα πολύ όμορφο χρώμα, όχι πολύ κραυγαλέο με shimmer, καλή διάρκεια (2-3 ώρες) και καλή τιμή (κάτι λιγότερο από 3 ευρώ). Είναι το νούμερο 62 Rockin' Red από την essence.

Ένα lip butter του Korres το νούμερο 52 Orange Red. Το καλοκαίρι δεν σταμάτησα να το φοράω. Δεν έχει μεγάλη χρωματική απόδοση αλλά δείχνει  τα χείλια ζουμερά...

Αγαπημένο gloss από την Clinique 110 Ripened Red, φανταστικό χρώμα, πολύ καλή χρωματική απόδοση και μεγάλη διάρκεια χωρίς να κολλάει...


Πολυαγαπημένο και πολυφορεμένο κραγιόν πάλι του Korres 58 Wine Red. Το χρώμα φανταστικό ένα σκούρο κόκκινο-μπορντό με μεγάλη διάρκεια και πολύ καλή ενυδάτωση. Το φορούσα για πάρα πολύ καιρό ήταν το πιο αγαπημένο μου μέχρι που....



ανακάλυψα αυτό το υπέροχο κόκκινο από τα Sephora lip stain01. Το οποίο δεν μπορώ να σταματήσω να φοράω....Τι να σας πω τα λόγια είναι περιττά... Τρομερό χρώμα, πολυυυυυύ μεγάλη διάρκεια, χρειάζεστε γαλάκτωμα για να το αφαιρέσετε  από τα χείλη... 
Μπορείτε να φάτε να πιείτε  να φιλήσετε και αυτό να παραμένει στα χείλια σας.....!!!
Είναι απλά τέλειο....




Ελπίζω να σας άρεσαν και θα ήθελα να μου πείτε κι εσείς αν έχετε κάποιο από τα παραπάνω και τι γνώμη έχετε για αυτό....








Τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και δεν προωθώ καμία εταιρία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου